Jaką dietę wybrać?

Jeśli podjęłaś decyzję o odchudzaniu, to na pewno zastanawiasz się jaką metodę zrzucania zbędnych kilogramów wybrać.

  • Dieta Atkinsa
  • Dieta Dukana,

a może dieta kopenhaska? Nie daj się nabrać! Są bardzo rygorystyczne, nie dostarczają wszystkich składników odżywczych i mogą doprowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych. Dieta powinna być dobrana indywidualnie – dostosowana do Twoich potrzeb, trybu życia, stanu zdrowia i budżetu. Tylko taka będzie skuteczna!

Aktywność fizyczna na diecie

 Dieta tanowi 70% sukcesu. Pozostałe 30% to aktywność fizyczna. W Internecie można znaleźć mnóstwo programów treningowych, które gwarantują nam płaski brzuch, jędrne uda czy smukłe ramiona. Prawda jest taka, że wszystkie ćwiczenia dzielą się na dwie podstawowe grupy. Ćwiczenia aerobowe i anaerobowe. Aerobowe, czyli takie które angażują do pracy praktycznie całe ciało – bieganie, pływanie, jazda na rowerze, rolki, aerobik, wspinaczka. Wybór należy do Ciebie. Dzięki tym ćwiczeniom spalisz tłuszcz i pozbędziesz się niechcianej oponki. Anaerobowe – czyli ćwiczenia siłowe: pompki, brzuszki. Wykonywane regularnie przyczynią się do wzrostu masy mięśniowej, na skutek czego Twoje ciało będzie wyglądać na jędrne i wysportowane. Nie zapominaj jednak o zdrowym rozsądku! Twój organizm to nie robot! Potrzebuje chwili wytchnienia. Staraj się ćwiczyć co drugi dzień. I zadbaj o odpowiednią ilość snu! Będziesz wypoczęta, a Twoje mięśnie będą się szybciej regenerować!

Suplementy diety na odchudzanie

To prawdziwy hit wśród osób będących na diecie. Do wyboru mamy tabletki, koktajle, a nawet plastry! W co warto zainwestować? Hm… Ciężko powiedzieć. Wszystko zależy, od tego jaki efekt chcesz osiągnąć. Zależy Ci na szybkiej redukcji? Sięgnij po spalacz tłuszczu. Chcesz zmniejszyć apetyt na słodycze? Zainwestuj w Simplic . Natomiast jeśli brakuje Ci energii, kup tabletki z dodatkiem guarany lub kofeiny. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *